BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Top Comment :

MyMembers



suuuurrrrrrrpppppppppp........
best owwww...air masak je ni pon sbnarnyer,eksyen je lebih...lalalalalalala...tol x aten?hehehehehehe


 
ni masa duk kat Kangar...Beznyer time ni kan... <LOKASI: kat depan The Store,Kangar,Perlis>
Jaja, Paw2, Aten, Afie
Eilah a.k.a AKU, Aqma.


 
jao aku termenung teringatkan kampung halaman..cewah..padahal baru seminggu je aku tinggalkan umah..heheheheh_time ni ngah wat L.I, tapi terpaksa balik ke poli untuk Bootcamp CISCO_





 
pic ni diamek ketika bejalan2 menuju ke stesen Bus di Jln. Bukit Lagi,Kangar..sempat lagi snap pic..hehehehehe...inilah kami.....



****************************************

okeh2.. dah cakap sal pic2 yang di atas sana tu...kita cakap sal pic yang di bawah ni pulak k..


bergambar di hadapan Pusat Islam PTSS..
KAMI BUDAK NEtWORKING!!



Kami bergambar berlatar belakangkan permandangan KAMSIS, PTSS..


pic ni di snap ketika kami datang awal ke lab untuk belajar(ececeh..heheheeh)...dah datang awal, kami menunggu instrutor kami di hadapan lab..lokasi pic dic atas adalah bangku di hadapan Bilik Network a.k.a MR berdekatan dengan Jabatan Rekabentuk & Komunikasi Visual..



dapat makanan FREE..pagi yang agak-agak kebuluran bagi aku(orang lain aku x tau laa..hehehehe)minum SOYA BEAN,minuman kesukaanku....pas tu makan mee goreng,makanan tu aku tidak seberapa menyukainya, tapi dah rezeki di pagi yang hening tu, aku melantak saja laaaa....Alhamdulillah, syukur......



aku menumpang menyemak dalam pic ini....hahahahahaha....bangganya......


 
mendaki bukit untuk berjuang MENUNTUT ILMU........bagusnya KAMI....


seiring berkawad...kiri kanan, kiri kanan.....


 
penat la di snap di sana sini...alo lorhhh..perasan je lebih aku ni...teruskan XPDC mendaki di pagi hari...


Sekian la dulu untuk ari ni...lenkali aku upload pic2 yang comey2 ag ea..hehehehe...

sebelom aku memPUBLISH aku punya entry kali ni, aku nak mintak maap sal aku lom sempat bercerita ag tentang kisah idop aku klik sini,tgok:POLiTEKNIK 

tapi tak pe, nanti mood rajin menaip aku datang, tanpa berlengah2 ag jari2 ku akan trus menari & berjoget di sini..PROMISE!!



OKAY..TATA..BYE2..








0 ulasan:

Write a comment