BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Top Comment :

LuAHaN HaTi

menyampah aku!!!

ermmmm...aku x bape berkenan la cara dia layan aku td..(die x layan pon aku sebenarnye

td..hohoho)...korang nak tau?bleh die wat2 x nampak aku yang lalu sebelah dia

(ciap berselisih bahu ag tau)

HINA SANGAT KAH AKU NIIII??..

aku tau laa...aku praktikal je kat cni..

p jgn la layan aku cam gitu..ni bukan pertama kali aku diperlakukan sedemiakian rupa

oleh yang berkenaan(orang yang sama je)..tapi yang musykilnya...

time die tegor aku tu okay je, cam x wujud pape konflik antara kami..

(ceh, ayat!!hahahaha)..entah la aku, sukar utk memahami tol la aku orang yang

sedemikian rupa..pa pe pon, aku x benci die..juz geram..

jgn la wat kat aku cam 2...trase ati kecik aku nih(uwaaaaaaaaaaaaa...nangis sudaaaa)

2 ulasan:

paw/paw berkata... [Reply to comment]

sbr sbr
ajak ajak fighting je.
;0

chuBBy berkata... [Reply to comment]

duusssh!!!!!!!!

Write a comment