BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Top Comment :

BloG oh Blog

Nape la aku sudah semakin malas ni update blog nieeeeeee...............
sory yerr...(hehehe...macam la de orang layan blog aku ni..perasan je lebih aku ni) Tapi kalau korang nak tau..lepas aku mempublish satu post di sini, aku rasa bahagia sangat..HAHAHAHA(konon2 laaa)..
ishh!!!
tak2...serius ni...aku seronok sangat n rasa puas hati tiap kali aku update blog ni..
seronok tau wat blog ni...kalau tak caye, try la wat bagi sape2 yang lom de blog 2...aku dulu pon x reti gak men bende alah ni, skang syukur la...aku dah reti ckit2...x banyak..ckit je..
tgok blog member2 aku, diorang punye blog lagi advanced n comey sangat...diorang plak jenis yang suke update, aku pon sangat2 suka layan cite diorang..
Korang nak tau x member2 aku ni sape?
jeng, jeng, jeng...
hehehehehehehehe
jap2..nak bagi tau ke tak ak ni,errmmm(nanti aku publishkan entry ni ngan ciap de nama diorang sekali diorang mesti kembang lobang idong...tp xpe la...aku g tau gak k....)
hey...nak g tau skang ke????
perlu ke aku g tau ni???
ish3...lambat tol la nak g tau kan...aku pon geram!nape la payah sangat nak taip nam2 mereka itu....
jap la...bagi aku masa.....ermmmmmmmmmmmm....ish!susah r wey nak g tau....

tunggu next entry la ea..(ni la aku, suke wat janji tapi lambat nak tunai,heheheheh...PERHATIAN:AKU LAMBAT TUNAI JANJI, BUKAN TAK TUNAI JANJI..)bape banyak la aku merapu lam entry kali ni, penat la....



pe perasaan korang selepas aku berbuat sedemikian??
SERONOK? GERAM? SUKE? SEDIH? MARAH? 

jap la...lom abeh ag ni...
camni la...aku g tau jela, memang niat aku pon nak g tau korang kali ni sape kawan2 aku 2...
nama MEREKA ialah YANA, PAW2, ALIYA N ASMA...
adoi laaaaa................
berjaya gak aku menyebut nama2 mereka....
klik la nam2 mereka2 di atas untuk menjelajah blog mereka plak...
silakan.....


2 ulasan:

Cik Myoko berkata... [Reply to comment]

ni blog ka web!!dasat ko.chantekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

chuBBy berkata... [Reply to comment]

@emma:)

ececehh...nak puji coz org promote dia punya blog...hehehehhe

ku tau niatmu itu...lalalalalalala

Write a comment